PARTNERS

Voor het werk dat wij verrichten ontvangen wij geen subsidies van de overheid. Dit betekent dat wij afhankelijk zijn van donaties en giften en ons werk alleen kunnen (blijven) doen dankzij donateurs, sponsoren en bedrijven. Wij geloven sterk in partnerschappen en samenwerking en daarom bundelen wij graag onze krachten met het bedrijfsleven.

Heeft uw bedrijf of organisatie maatschappelijk verantwoord ondernemen hoog in het vaandel staan, dan biedt een samenwerking met Stichting Kittenplace uitstekende mogelijkheden om dit uit te dragen. We zijn altijd op zoek naar duurzame, structurele samenwerkingen met partners. Dankzij een partnership met Stichting Kittenplace laat u zien dat u met uw bedrijf kwetsbare moederpoezen en kittens in Nederland een warm hart toedraagt. Bovendien zijn u giften fiscaal aftrekbaar, mits deze aan een aantal voorwaarden voldoen.

Meldt u vrijblijvend aan als partner via info@stichtingkittenplace.nl. Graag bekijken we samen de mogelijkheden.

ONZE PARTNERS:

Dierenlot Zooplus

Brokkensuper

Het It BVNo Limit Detachering B.V.Hartman Service Center B.V.