Help je mee?

Zo kan je helpen!

Alleen samen kunnen we ervoor zorgen dat moederpoezen en kittens een onbezorgde bevalling, kraamtijd en goed leven krijgt.

Zo kan je helpen dooreen donatie te doen in de vorm van een geldbedrag voor onder andere dieren arts kosten, medicatie voeding e.d. maar tevens door middel van producten zoals voeding en kattenbakgrit enz. Ook kan je vrijwilliger worden en ons mooie werk ondersteunen met je tijd en liefde.

Doneermogelijkheden

Betaallink

Doneer via onderstaande groene knop voor Seizoen 2023. Je kunt het bedrag aanpassen en met elke bank in Nederland betalen.

Bankrekening: NL78 INGB 0007 5026 33
T.n.v.: Stichting Kittenplace

Geef

Doneer via het platform Geef. Kies een bedrag naar eigen keuze om ons te helpen met helpen!

Teaming

Helpt u ons mee met 1 euro per maand via Teaming. Via onderstaande knop komt u op de website van Teaming voor meer informatie en kunt u zich tevens aanmelden om ons te steunen!

Zooplus

Wist je dat: Als je via onderstaande button bij Zooplus besteld dat Stichting KittenPlace een percentage van het bestelde bedrag ontvangt. Dit kost jou dus niets extra’s maar je helpt wel KittenPlace. Hoe fijn is dat!

Elke kat verdient goede zorg