Adoptie op afstand

Alles om de dieren te helpen.

In de opvang verblijft onze lieve Hope nu inmiddels 6 jaar, en door haar trauma voor ze bij ons kwam was ze niet plaatsbaar. Ze mocht bij mij blijven en werd vriendjes met mijn eigen dieren en iedere keer ook nu nog zie je haar trauma steeds meer verdwijnen en komt de echte Hope steeds meer naar voren. Sinds kort zit ook poesje Zurna in de opvang en is de kans heel groot dat ook zij een poesje is wat niet te plaatsen is en bij de stichting blijft. Ook zij zoekt dan adoptanten op afstand die af en toe voor haar onderhoudt willen doneren.

Doneren

Alleen samen kunnen we ervoor zorgen dat moederpoezen en kittens een onbezorgde bevalling, kraamtijd en goed leven krijgt.

Betaallink

Doneer via onderstaande groene knop. Je kunt het bedrag aanpassen en met elke bank in Nederland betalen.

Bankrekening: NL78 INGB 0007 5026 33
T.n.v.: Adoptie op Afstand – Stichting Kittenplace

Elke kat verdient goede zorg