Resultaten

Resultaat van het werk van Stichting Kittenplace

2023

Afgelopen Jaar vingen wij 25 zwangere poezen op die bij onze lieve opvanggezinnen in totaal 131 kittens kregen.

Er kwamen 22 poezen stichting kittenplace binnen met hun 90 kittens die met veel liefde en zorgvuldigheid werden vervoerd door onze vrijwillige chauffeurs. De chauffeurs springen bij een melding in de auto om het verkeer te trotseren en om de dieren op te halen en veilig af te geven bij de opvang locaties.

Er werden 106 kittens zonder moeder binnen gebracht en met veel liefde en zorg opgevangen en verzorgd, zodat het gezonde stabiele huisdieren konden worden. Vaak werden wij geholpen door onze aanwezige huisdieren die ervoor zorgde dat ze een voorbeeld hadden om hun instincten te leren volgen en de communicatie tussen katten leerde kennen.

Er kwamen 12 kittens/poezen/katers binnen ouder dan 6 maanden die hun zorg kregen en waar wij nieuwe baasjes voor vonden.

Er werden naast alle dieren in de opvang ook 66 dieren extern geholpen, zoals neutralisatie bij baasjes die het niet konden betalen de en situatie ongezond was geworden. Zwerfdieren die niet in een huis gehouden konden worden. Dieren die gevonden werden en verzorgd werden door de vinders maar waarvan wij de neutralisatie mogelijk maakte.

In totaal zijn dat 386 dieren die intern bij stichting kittenplace zijn opgevangen bij onze geweldige opvanggezinnen vol liefde en zorg. Wanneer ze klaar waren voor de grote wereld werden ze door onze koppelkoningin Floor gekoppeld aan hun perfecte match op maat. En totaal 452 dieren die door Stichting Kittenplace een ander leven zullen krijgen in de toekomst.

Elke kat verdient goede zorg