Adoptie moederpoes en/of kitten

Het adoptieteam krijgt inmiddels veel aanvragen binnen en daar zijn wij u enorm dankbaar voor. Het adoptieteam heeft een adoptie formulier gemaakt om zo iedereen een gelijke en eerlijke kans te geven op de purrrrfecte match! Ik leg u graag uit hoe het werkt wanneer u via ons wilt adopteren:

Wanneer u op deze pagina een moederpoes en/of kitten(s) ziet die ter adoptie worden aangeboden en die u graag een gouden mandje wilt geven, dan kan je onderstaand formulier invullen of je vragen mailen naar adoptie@stichtingstichting kittenplace.nl

Vermeld in uw mail welke moederpoes en/of kitten(s) u graag wilt adopteren. Voeg bij uw e-mail ook het ingevulde adoptie formulier toe. Wij maken na ongeveer 5 dagen een match tussen de kat en misschien wel u. Na de match kunt u op bezoek gaan voor een kennismaking met de kat. Bevalt de kennismaking van uw & onze kant en bent u verliefd? Gefeliciteerd! De purrrrfecte match is gemaakt!

LET OP!
Er is geen goed of fout antwoord in dit formulier. Wij verzoeken u echter wel om het formulier eerlijk en volledig in te vullen. Het is voor ons namelijk ook belangrijk om te weten wat u graag zoekt in uw nieuwe maatje(s).